torsdag den 8. november 2012

Bye Bye Sydney!!



Så går turen hjem mod kolde Danmark!!! ØV BØV! Jeg er på ingen måde klar til at tage hjem!! :/ Jeg elsker Australien...
Jeg sidder lige nu i lufthavnen i Sydney, og venter på at vi kan tjekke vores kufferter ind.. Vi har netop sagt farvel til de fra gruppen som skulle til Fiji!! Jeg håber de får en helt fantastisk tur! De skal lave så mange lækre ting derover!!! :)

Sydney har været en super by.. Vi har set operahuset, harbour bridge, Darlington Harbour og hele Sydney Harbour!! Jeg tilbragte en hel dag med Onkel Egil og nogle af pigerne fra turen!! Jeg må dog sige at et af højdepunkterne i Sydney var Chanel's udstilling om "The Little Black Jacket" det var en lang række billeder af mange forskellige kendte mennesker, som alle havde samme sorte Chanel jakke på!! Det var såååå smukt!!! :*

Jeg har haft en helt fantastisk tur!!! Jeg har mødt så mange søde mennesker, og haft mit livs oplevelse!!!

Vi ses om 24 timer kolde DK!
- Kys!











Ingen kommentarer:

Send en kommentar