søndag den 18. november 2012

Jeg hygger mig!!


Søde Ricardo og mig

Det er nu hyggeligt at være hjemme igen! Jeg har savnet alle de søde mennesker i Nykøbing! Jeg har arbejdet næsten hver dag, siden jeg kom hjem.. Hvilket er fint nok, da jeg skal tjene en masse penge! :D

Jeg har også været en hel del i byen allerede, med en masse forskellige mennesker!! Og det har bestem ikke
været kedeligt!! Jeg var så heldig at jeg lige nåede hjem, ugen før mine skønne veninde Alexandra tog tilbage til Tyskland!! Så vi fik lige en super god uge sammen inden hun rejste!! <3 Hun rejste tilbage til Tyskland i går morges! og jeg savner hende allerede! <3

I fredags var jeg i byen med min gode veninde Sharon!! Vi har været venner i rigtig mange år nu! :P Hun er nok den sjoveste, mærkeligste og sødeste person jeg kender!! Med hende keder du dig aldrig! <3
I går var jeg til fødselsdag hos Tascha, med en af mine bedste veninder, Pernille!
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var såå fuld!! Men hold da kæft det var sjovt! Jeg hyggede mig rigtig meget.. Men jeg har godt nok betalt for det idag!! Jeg har det som om at jeg er blevet banket hele natten!!! Men det er nok fordi jeg måske er faldet et par gange! :P HAHA!

Idag har jeg været på arbejde i næsten 8 timer! Og det har godt nok været hårdt! :/ Men det er gode penge, og nu ligger jeg på sofaen, med min søde kat og ser ZULU! :P

I morgen skal jeg op og melde mig ind i dansk fitness! Og så er jeg klar til at leve det sunde liv! Ønsk mig held og lykke!!

Jeg håber i alle får en god aften! Og sov godt!!
- Kys! <3







Naja!



Julie!



Sharon!



Alexandra!



Bobo, Chris og Alex! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar