søndag den 28. oktober 2012

Surfers Paradise og Byron Bay!!



Lige nu er jeg i Byron Bay hvor jeg skal være i 2 uger... Det er her jeg skal have mine 8 dages surfer undervisning. Indtil videre har jeg haft 5 timer, og jeg syntes at det går helt fint, det kunne i hvert fald have gået meget værre :)

Inden vi kom til Byron Bay, var vi i surfers Paradise, det var så sjovt... Jeg blev helt overrasket over hvilken by det var, det viste sig at det var en stor fest by? Hvilket jeg selvfølgelig ikke klager over! :P Her var vi fredag til søndag, så vi fik lige en super sjov weekend med her :)

Efterfølgende tog vi til Byron Bay, hvor jeg først skal rejse fra D. 3 November :) det er simpelthen den hyggeligeste by!! Alle er så søde og afslappede... Byen plejede før i tiden er være en hippie by, Hvilket den stadig er, men i en meget mindre grad :) Det er dog også en fest by, hvor der bliver festet hele ugen rundt! Jeg var i byen fredag og Lørdag.. Og det var simpelthen det sjoveste!!! Så jeg skal da helt sikkert ud igen her en af dagene!! På lørdag rejser jeg til Sydney, hvor jeg skal være til jeg rejser hjem!
Udover det har jeg også Sky Dive't!! Og hold kæft hvor var det fedt!! Jeg har fået de sjovere billeder og den sjoveste video med hjem.. Så i skal da nok få lov til at se hoppet! :P Det er det mest grænse overskridende og mest fantastiske jeg nogensinde har gjort!!! Det kan kun anbefales!!!

Dagene går alt for hurtig hernede... Jeg er slet ikke klar til at tage hjem!!! Jeg nyder at være her så meget, så jeg kan allerede nu sige, at det ikke er sidste gang jeg skal til Australien!! <3

Håber i alle har det godt derhjemme :)
- Kys!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar