mandag den 18. juni 2012

En helt fin weekend!


Jeg har lavet rigtig meget i weekend, dog ikke så meget spændende :P
I fredags var ude og ride, og da jeg kom hjem derfra satte jeg mig og lavede fysik til kl 1 om natten, derefter stod jeg op kl 8 og lavede fysik til kl 11, og gik jeg på arbejde kl 12, hvilket heller ikke var så spændende.. Men havde da alligevel en meget hyggeligt fredag aften :)
Efter arbejde om lørdagen tog jeg hjem til en veninde, og gjorde mig klar til byen. Lidt over 9 kom nogle af mine andre veninder og en ven. Vi spillede lidt Pukemaster og tog videre i byen... Jeg tog tidligere hjem end jeg plejer, gik allerede kl 4 denne gang :) men det var nu hyggeligt nok alligevel..
Jeg have iført mig mine sorte Peices bukser, min røde Zara top og mine fine kirsebær sko også fra Zara.
Nu står den bare på endnu mere Fysik, da jeg skal op på onsdag :) I morgen skal jeg fejre min mors fødselsdag, det bliver super hyggeligt :)
Håber i har haft en god weekend og får en god dag
- kys.

Fredag aften.. 



Alexandra og Anders :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar