onsdag den 20. juni 2012

Tillykke!!



Min far har fødselsdag idag, hvilket er lidt hårdt!.. Min far døde i oktober af kræft, så det er hans første fødselsdag efter han døde. Han ville have blevet 67 år idag, så det er ingen alder :) Jeg savner ham rigtig meget, og det er bare helt vildt mærkelig at han ikke er her mere.. Der er mange som spørg hvornår man kommer sig over at tab af en så vigtig person i ens liv.. og svaret er at det gør man ikke. Jeg har stadig meget svært ved at forså at han ikke er her mere, men det er selvfølgelig blevet lettere med tiden. Min far var syg i 4 år før han døde, og jeg er sikker på at han er et meget bedre sted nu :) 
Min mor havde fødselsdag igår, så vi havde en rigtig god dag, med besøg af venner og familier :) Jeg tror hun havde en rigtig dejlig dag, det virkede ihvertfald sådan :P 
I aften skal vi ud og spise sammen, for at fejre fars fødselsdag så det skal nok blive hyggeligt...
- kys. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar