fredag den 15. juni 2012

Nicklas!



I dag har jeg været ude og ride, på min skønne venindes hest... Han hedder Nicklas, og han er bare for dejlig!!... Det er alt for længe siden jeg sidst red, og jeg savner det rigtig meget da jeg før i tiden red hele tiden!.. Jeg har stadig en Pony som hedder Malu, men lige nu er han hos en pige som hedder Emma, så han kan blive redet ordenligt, da jeg er for gammel til at ride pony... Jeg ville ønske jeg havde en hest, men jeg har hverken tiden eller økonomien til det, så det er ikke en mulighed desværre! :( Jeg har haft mange heste og ponyer gennem tiden, 9 for at være helt præcis.. Og nu da jeg ikke har nogen heste hjemme, er det dejligt at jeg kan få lov at ride andres heste en gang i mellem.. :P
Nicklas var super sød at ride idag, vi tullede bare lidt rundt, hvilket han virkede meget tilfreds med, så der var SKØNT!..
Håber i andre har haft en dejlig dag? :)
- kys



Smukke Nicklas :P



Malu 


Bianca 


Cassie 


Madsen 


Bobo


Beauty 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar