tirsdag den 20. november 2012

Jeg har været en god pige!



Som overskriften siger, har jeg været en god pige idag!! Jeg har både trænet og spist godt (eller bedre end jeg plejer).. Jeg trænede ikke så længe, da jeg skal have lagt trænings program imorgen kl 1, og derfor ikke ville have en alt for øm krop!.. Men så længe jeg har været ude af fjerene og afsted i trænings centeret, er det det vigtigste! :P

Idag har været en meget afslappende dag, da jeg ikke rigtig har lavet andet end at være en tur i byen og været nede og træne! :) Jeg skal først arbejde igen på fredag, så det er jo rigtig dejlig! jeg nyder at have fri! :P

I morgen skal jeg til syns test, efter at min mor har plaget mig om at gøre det i 100 pr nu!.. Jeg gider simpelthen ikke, briller er dyre og grimme.. og jeg syntes bare at kontaktlinser virker som et stort rod!! :/ Men jeg kan ikke se vej skiltene mere, så det er nok en god ide at få det tjekket!.. Ønsk mig held og lykke!...

Jeg håber at i alle sammen har haft en skøn dag! :P
- Kys og kram herfra! :P<3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar