mandag den 19. november 2012

En helt ny rute!!



Fra og med idag skal jeg leve det sunde og positive liv!! Jeg skal træne og spise sundt, samt altid være glad og positiv!.. Jeg begyndte idag, og det er faktisk gået ret godt.. I dag har jeg fået hjælp til lidt øvelser af min skønne lille bror, så jeg har fået brændt nogle kalorier!..

Jeg vil prøve at træne hver dag, hvilket kommer til, at blive en stor udfordring for mig! På onsdag skal jeg ned i Dansk Fitness og få lavet et trænings program , så jeg kan komme rigtig igang!. Jeg glæder mig allerede til at se kiloene flyve af mig!! Det bliver så skønt! :P

Jeg har i længere tid ville begynde med at træne og spise sundt, men det er først efter jeg er kommet hjem fra Australien, jeg rigtig har fundet gnisten frem! Jeg har læst hos tandlægen at det tager 21 dage at danne eller bryde en vane, hvilket vil sige at jeg kun skal træne og spise sundt i 21 dage, før det falder mig helt naturligt ind at gøre det! Jeg glæder mig rigtig meget til de første 21 dage er gået! Nu krydser jeg bare fingrer for, at det jeg har læst er rigtigt!

Jeg vil også prøve at være meget mere positiv nu! Efter jeg har oplevet Australien, og set hvor søde alle mennesker er, vil jeg prøve at gøre det samme her hjemme i DK, selvom det er meget svært når den Danske befolkning er så skide uhøflige!! Dette kommer til at blive en udfordring for mig, da jeg arbejder på Mc. Donalds, hvor folk er meget uhøflige hele tiden! Jeg får ofte meget svært ved selv at være sød og høflig, nå jeg ikke får det gengældt! Men prøve det vil jeg, og jeg syntes allerede, siden jeg er kommet hjem, at det er meget lettere! Så det er jo rigtig godt!... :D

Jeg håber i alle sammen vil støtte mig i dette! og rive chokoladen ud af hånden på mig, når det går så vidt! og det er jeg sikker på det vil på et tidspunkt :P

Hav en skøn dag derude alle i søde mennesker!!
- Kys og Knus herfra <3












Ingen kommentarer:

Send en kommentar