tirsdag den 27. marts 2012

I går!


I går var min fødselsdag.. og det var skønt!
Vejret var såå godt.. Men det er jo ingen overraskelse :P HAHA. Jeg startede dagen med at gå i skole fra 8 til 13, efterfølgende tog Alexandra og Stine med mig hjem, og vi sad på terrassen et par timer!..
Om aftenen kom min familie til middag.. vi fik dejlig paella, hvilket var Skønt!
Jeg have mine sorte bukser og min nye dejlige skjorte på.. Så det var afslappet, men fint alligevel...
I dag har jeg ikke været helt på toppen, jeg vågnede i morges og have såå meget allergi (Jeg kan ikke tåle min egen hud), jeg besluttede mig for at droppe første time, men da jeg først vågnede kl 11:44, kunne jeg lige så godt blive hjemme :)
Håber i alle har haft en god dag :*
- kys

Alex og Stine som hjælper en lille fyr med hans cykel :P 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar