søndag den 25. marts 2012

AT og træthed!


Jeg er i fuld gang med at lave AT, som skal afleveres i morgen!..
Men jeg er bare helt vildt træt, fordi jeg har haft nattevagt på Mc D, både fredag og lørdag!..
Så nu er jeg bare helt smadret!.. Nattevagter er faktisk helt okay, man tjener nogle gode penge så det er dejligt :P Så jeg kan kun sige tak for to hyggelige natte sammen med Jakob og Nikolaj! :)
Nu til det vildeste!!... Jeg har fødselsdag i morgen! WUHU!, jeg fylder 19 år.. Det cool!! Tænk at der allerede er gået et år!! Jeg ved allerede hvad jeg får, da jeg har fået et par Christian Louboutin af hele familien!.. Så det er SKØNT! Min familie kommer til fødselsdag i morgen aften, og mine venner kommer på lørdag! Så det skal nok blive godt!!
Jeg håber i alle får en god søndag og nyder solen!!
- kys!


Lidt billeder af det skønne vejr! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar