mandag den 17. september 2012

Gode tider!!


 
Jeg ser frem til nogle skønne tider og gode stunder, som ligger lige rundt om hjørnet!!
I den kommende weekend skal jeg op til Norge da min nye lille niece! Hun skal hedde Charlotte og jeg skal være gudmor, hvilket jeg glæder mig såå meget til... Jeg har allerede fundet det tøj jeg skal have på, så jeg ikke skal stå og bøvle med det lige inden vi kører :P Vi kører derop på fredag, og hjem igen søndag aften :)

I weekenden efter, altså d. 29 og 30, skal jeg i byen i København sammen med min skønne veninde Simone og hendes fætre.. Vi skal bruge den drinks pakke jeg fik af Simones mor i fødselsdagsgave.. Det er en lille pakke fra oplevelser.dk som indholder 4-6 drinks, så det skal nok blive rigtig godt!!..

I weekenden efter det skal jeg fejrer Simones 19 års, hvilket jeg også glæder mig super meget til.. Jeg ved endnu ikke hvad jeg skal have på i disse to weekender, men det skal nok blive rigtig godt!! :P Jeg skal nok huske at tage nogle billeder af det hele, som jeg vil dele med jer alle sammen..

Jeg rejser d. 10 Oktober, så det er lige rundt om hjørnet! jeg kan ikke vente!!! Som i kan se er jeg helt optaget lige indtil jeg rejser, så det er rigtig dejligt.. Så bliver vente tiden meget kortere!!! :P<3

Jeg håber i alle sammen har haft en skøn dag!
- Kys <3

Mine to søde Niecer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar