tirsdag den 18. september 2012

Elsker disse sko!!!

Jeg er blevet helt forelsket i disse sko, jeg syntes de er lidt dyre.. Men de er jo det værd! Det næste problem er bare at de ikke er i min størrelse? og jeg kan ikke finde skoene nogle andre steder!!.. Skoene er lidt forskellige, men de er bare så fantastiske begge to!! <3 Jeg elsker at det er "højhælede" sko, du bliver højere, dine ben bliver længere og så ser de bare så fede ud!! Jeg må eje sådan et par! Men nu er det sådan at jeg bruger str. 36, nogle gange 37.. og der er bare aldrig særlig mange par i de størrelser, så det er meget sjældent at skoene er i min størrelse! :/  Så der er ikke andet for at jeg bare må kigge på hjemmesiderne dagligt, og se om min størrelse kommer frem :)

De sorte sko er fra Jeffrey Campbell, og de koster omkring 1500 kr..
De Grå og hvide sko er fra Nike, og de koster omkring 1000kr..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar