torsdag den 14. juni 2012

Nu!


Nu vil jeg begynde at blogge igen.. Hvilket er lettere sagt end gjort, men jeg kan rigtig godt lig' det, så hvorfor ikke bare komme igen? :)
Der er sket så meget på det sidste, jeg har haft sidste skoledag, og bliver student om under 2 uger!! Jeg mangler bare 2 eksamener, så studenter tiden er lige rundt om hjørnet! jeg har modtaget min hue og den er bare så flot!
Udover det har jeg været rigtig meget i byen på det sidste, hvilket måske ikke er så smart midt i læseferien, men indtilvidere er det jo gået fint :P HAHA...
Jeg er også begyndt at løbe.. Jeg aftale med mig selv at løbe hver dag, hvilket jeg også har gjort (næsten).. Men nu er det blevet lidt svært, da jeg ikke har noget varmt vand i 20 dage! så jeg er simpelthen for doven til at komme ud, når jeg ikke kan gå lige hjem i bad :) I aften skal jeg dog ud og løbe hos en veninde, så jeg kan gå i bad hos hende lige efter :)
Jeg håber i alle sammen har det godt der ude, og jeg vil fra nu af blogge så ofte som muligt :)
- kys fra mig <3


Victoria, Ida og mig :) 


Mine fantastiske nye sko! 


Min dejlige mor og bror :)


Min Skønne hue :)



Min brors dejlige mad 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar