søndag den 18. marts 2012

God aften!!



I går var en fantastisk aften, med nogle skønne mennesker..
Vi fejrede Marias fødseldag, spillede lidt druk spil og tog i byen!!...
Jeg tror først jeg var hjemme kl 6, hvilket jeg normalt ikke gør... Jeg går altid under lang tid før :P haha
Jeg havde mine sorte bukser på, og en gammel kjole fra HM, som jeg brugte som bluse.. Så det var ikke det vildeste outfit, men meget pænt!.. Jeg have et par nye ballerinaer på, og jeg har bare fået de vildeste vabler :/ AVAV...
Jeg er lige kommet hjem fra job, så jeg er bare helt smadret!!..  Det var kun 6 timer, så det kunne have været værre, men de 6 timer føltes som 100!! Jeg kiggede hele tiden på uret, hvilket er en meget dårlig ide :P...
Håber i andre har haft en god nat og dag :*
- Kys <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar