onsdag den 14. marts 2012

Endelig!


Nu har jeg endelig fået internet igen.. Jeg er lige flyttet ind til Nykøbing Falster, og har derfor ikke haft noget internet, hvilket har gjort at jeg ikke kunne uplode nogle billeder.. og hvad er en blog uden billeder? ...
Der er sket så meget siden sidst, jeg har lavet alt mulig sjovt... Jeg var til handelsskole fest d. 2 marts, hvor jeg mødte Kesi, det var nok en af de sjoveste by ture jeg har haft, det var simpelthen så hyggeligt :) Jeg var også i byen sidste weekend med nogle kollegaer, og i denne weekend skal jeg i byen med min dejlige veninde Maria, som holder fødselsdag.. SKØNT!
Jeg har selv fødselsdag snart.. d. 26 marts!! 19år!! Jeg holder også en fødselsdag for nogle venner d. 31 marts, så alle burde tage i byen den dag! :) Det skal nok blive godt!
Lige nu sidder jeg bare her hjemme og laver lidt AT.. Jeg har fri fra skolen resten af ugen, hvilket er LUKSUS!.. Jeg skriver om Pearl Harbor i min AT, så det skal nok blive godt :)
Jeg håber i alle sammen får en super uge! Vi ses i byen på lørdag! :)
- Kys til jer alle! <3


Mit tøj til Handelsskole festen
Kesi!

Mine skønne kollegaer Jeppe og Sharon

Min allersmukkeste Tine og Mig!! <3
Love you <3 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar