fredag den 16. marts 2012

AT og afslapning!!


I dag har bare været en rigtig afslapnings dag med noget AT...
Jeg har bare siddet og skrevet i min Onepiece hele dagen.... Det er skønt!...
I går var jeg i KBH for at finde en farve til min nye tand.. Jeg har en plastiktand, som skal laves om, da formen på den nu ikke er specielt flot.... Det er min fortand, og jeg mistede den da jeg var yngre, fordi jeg faldt forover på mit løbehjul.... Der har været en masse bøvl med tanden siden, jeg har mistet den op til flere gange, fordi at tandlægens lim ikke holdt, så sidste gang den faldt af limede min mor den på med superlim, og overraskende nok er det den lim som har holdt længst... Jeg ved godt at det lyder lidt vildt, men det var en fredag aften og tandlægen var selvfølgelig lukket, så min mor og jeg ordnede det bare selv! :P Jeg skal ind til KBH igen den 22 marts, og så er den tand færdig :)
Jeg håber i alle får en god dag!! - kys

PS. Tillykke med de 19 år søde Maria, glæder mig til at fejre dig i morgen <3


Et lidt gammelt billede af Maria og mig.. 



3 kommentarer:

  1. Skøn blog du har. Måske vi kunne følges? :-)

    Knus fra Isabella
    http://isabella-style.blogspot.com/

    SvarSlet